You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Niedźwiedziowe wywiady] - wywiad z @grecki-bazar-ewy

in #polish6 years ago

Powiedz mi nasza Polsko-Grecka Ewo, czy masz wrażenie, że Adama i Ewe coś nieznanego łączy lub przyciąga. Siostra małżonki - Ewa, żona brata - Ewa, moja dyrektorka - Ewa, opiekun tagu w którym goszczę od początku - Ewa i to są takie bliższe Ewy, które przewijają się w moim życiu.
No i zdradziłem się. Pozdrawiam Adam.

Sort:  

Oczywiście że w to wierzę :)

Pomimo tego iż nie wiedziałam jak masz na imię z zainteresowaniem i sympatią śledziłam Twoje posty od początku. Bardzo się cieszę że jesteś tutaj aktywny i że publikujesz na coraz większej ilości tagów bo na #pl-kuchnia wiadomo, zapuściłeś kucharskie korzenie.

Również bardzo się cieszę że zdradziłeś nam swoje imię, myślę że to zbliża ludzi bardziej niż nick. W końcu spędzamy tutaj sporo czasu wszyscy razem.

Pozdrawiam Cię serdecznie Adamie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63510.21
ETH 3068.27
USDT 1.00
SBD 3.81