Sort:  

nie ineresuje mnie co Ci tam wygląda, flagi o wartości 100 sbd każda można kupić anonimowo na discordzie i to za połowę ceny. Możesz mieć dwa centy na koncie i zniszczyć wieloryba

No pewnie, bo to takie proste. Same ubite wieloryby. Konto na zlecenie pewnie nie ma wielkiej reputacji, więc kupne flagi mogą cię pozbawić co najwyżej zarobku z paru postów. Poza tym reszta Polish, jak zostałbyś ordynarnie zatakowany (w tym ja też), ratowłaby cię swoimi głosami/reputacją . Możesz pisać co chcesz, ale wycofanie kuratorstw, to forma nacisku na społeczność Polish, żeby zabrali się za F, a nierealna potrzeba na wypadek zagrożenia.
Zauwaz, że ja nie jestem ten od F, bo żadna ze stron mi się nie podoba, tylko mieszacie.

powiem Ci że te konta mają reputację 55 a nawet 70 i należą do znanego wszystkim na steemit milionera, nie pytaj o nazwy, tego napewno sam się domyślisz a pan F powiedział mi że to jest jego przyjaciel

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64107.66
ETH 3148.40
USDT 1.00
SBD 3.84