Moje delegacje zostały wycofane

in #polish6 years ago (edited)

Oprócz @kurator-polski wszystkie delegacje zostały wycofane. Gromadzę środki na wypadek ataku zamordysty. Jest mi przykro. Podziękujcie panu F aka @zamordyzm.

Sort:  

Cóż, chciałem cię przeprosić za obrażenie cię w tym poście (który zaraz wyedytuję) [ale tak by nie było "zamordyzmu"] i w innych, które cię atakowały

https://steemit.com/polish/@fervi/re-mmmmkkkk311-re-fervi-re-wideoprezentacje-bo-wyborca-do-kretyn-ktory-wszystko-kupi-po-powinna-miec-takie-motto-20180708t184357306z

Myślę, że apogeum zła w organizmie wybiło szambo i wpadłem w pewnego rodzaju furię. Przepraszam.

Co do konta, nie jest moje, wszystko co mam ładuję w Steem Power

Przepraszam

PS. No i nikt ze znanych osób też nie jest, każdy się od konta odcina

Powinieneś też przeprosić wszystkich, których obrażałeś mówiąc ostatnio, że mmmmkkkk311 sypnął groszem i kupił ich, bo teraz widać, jak pan szarpnął smyczą i posłusznie stanąłeś przy nodze. Rozumiem zarobki z powodu cofniętych delegacji dla kuratorów spadną zarobki najbardziej plodnemu użytkownikowi...

Witam. Nie zachęcam nikogo do upvotowania mojej treści, a o zarobki się nie martwię. Gdyby to jedyne na czym mi zależało to miałbym parę innych bardziej dochodowych możliwości.

Na Steem nie zarabia się dużo co widzisz. 1-2 dolary to w miarę przyzwoity wpis. Czy warto walczyć dla 5zł?

Po prostu uważam, że poszło to za daleko ostatecznie i do niczego sensownego nie doprowadza.

Jak ktoś poczuł się urażony moimi wpisami to też przepraszam

Miałam się nie wypowiadać, ale niestety nie da się już przejść obok Waszych wpisów obojętnie.

@mmmmkkkk311 pamiętam czasy jak miałeś swojego bota to upvotowania polskiej społeczności - to była fajna inicjatywa. Potem postanowiłeś wspierać polską społeczność poprzez delegację dla opiekunów konkretnych tagów - również dobry pomysł. W ostatnich dniach stworzyłeś płatnego bota - tej formy nie popieram, ale są osoby które na pewno z takiej formy wsparcia skorzystają. Teraz planujesz nowy projekt - czekam na szczegóły.

Ogólnie fajnie, że wspierasz polską społeczność. Głosy takich osób jak Ty, dużo znaczą dla tak małej społeczności.

A teraz ale ;)

Po co przy tym wszystkim tyle hałasu. Co wejdzie się na steemit, to afera. Jedna strona nadaje na drugą. Już normalnie ży... się tym chce.
Nie piszę tego ze złośliwości, tylko naprawdę ludzie mają już dość waszych kłótni.
Może by tak spróbować jakoś nie wchodzić sobie w drogę. Niech każdy głosuje tak jak uważa. Wspiera polską społeczność tak jak umie lub jak chce, bo jeszcze trochę i z naszego zorganizowanego #polish zostanie tylko wspomnienie.

Tyle ode mnie.
Pozdrawiam

W tym momencie SteemPower przez 7 dni powisi sobie w limboo. Nie bedzie miał do niego dostępu ani delegujący ani kuratorzy.

<czas na reklame>

kaszel, kaszel, dlatego Wise jest lepsze, kaszel, kaszel.

Gdyby tylko istniało rozwiązanie, dające:

  • pełną kontrolę nad własnym SteemPower i VotingPower, nawet w trakcie delegacji
  • umożliwiające crowd-sourcing decyzji
  • umożliwiające neutralizacje decyzji podjętych przez osoby, którym zostały delegowane uprawnienia (cofanie głosu)
  • pewność, że delegacja nie zostanie użyta przeciwko delegującemu
  • dające możliwość natychmiastowego wstrzymania delegacji i wznowienia jej
  • dające możliwość ustalenia reguł i obszarów wpływu dla osób zaufanych w danym temacie

Kurcze, o czym ja mówię, przecież takie rozwiązanie istnieje i nazywa się Wise :)

Konfiguracja jest z perspektywy osoby delegujacej jest nie trudniejsza niż konfiguracja standardowego bit-bota. Dodatkowo zespół Wise, tak się składa, że posługuje się językiem polskim... oraz chętnie zapewnia wsparcie techniczne w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych.
https://github.com/noisy-witness/steem-wise-cli

Dodatkowy plus... Wise (jak na razie) cieszy się bardzo dobrą opinią, jest stale rozwijane a zainteresowanie w okół niego rośnie.

tak sobie tylko głośno myślę, jednakże faktem jest to, że nie jestem obiektywny ;)

</czas na reklame>

Im więcej o Wise czytam, im więcej pozytywnych komentarzy użytkowników już korzystających z niego przeglądam, tym bardziej upewniam się w przekonaniu, że ten projekt jest naprawdę świetny. I się póki co dobrze sprawdza. Mój post już został dzięki niemu doceniony głosem @noisy, chociaż wiem, że to nie on głosował. Eksperci dysponujący jego głosem mają co prawda troszkę więcej pracy, ale przynajmniej mają szansę nagrodzić tych, którzy na to zasługują.

@mmmmkkkk311, pamiętam że kiedyś sam wspomniałeś, że rozważasz korzystanie z Wise jako alternatywna forma wsparcia polskiej społeczności zamiast delegacji SP do opiekunów tagów. Może ponownie to rozważysz? Zrobisz oczywiście jak uważasz. Jednak moim zdaniem to by była świetna sprawa :) I jeszcze raz wielkie dzięki za dotychczasowe wsparcie!

Mam też cichą nadzieję, że gdy Wise stanie się bardziej powszechnych narzędziem, to nie będzie już takich sytuacji jak obecna "wojna na/przez boty" na tagu #polish. Niezbyt przyjemny jest taki konflikt, gdzie whitelist jednego użytkownika staje się blacklist u drugiego. Nie daj Boże jakimś nieopatrznym upvotem się podpadnie którejś ze stron i już się zostanie zakwalifikowanym jako wróg... A ja bym po prostu chciał by zarówno moje posty, jak i posty innych użytkowników w tagu #polish były lepiej nagradzane. Ale to koniec tej mojej dygresji. Po prostu naiwnie chciałbym, żeby było dobrze :)

@mmmmkkkk311 mogę tylko i wyłącznie podpisać się pod tym co @noisy napisał. Korzystam z Wise i wspieram jego głosem tagi #pl-psychologia, #pl-nauka i #pl-podroze oraz przez chwile wspierałem #pl-muzyka i działa to naprawdę rewelacyjnie i jest bardzo korzystne dla trzech stron (kuratora, delegatora głosu i autora postu).

Korzystałem z Twojej delegacji @mmmmkkkk311 przez te 2 (?) miesiące i bardzo się ciesze, że zawsze o te pare postów więcej mogłem wspierać polskich autorów. Mając tę delegację od Ciebie czułem też większą powinność by te tagi przeglądać i by dobrze spełniać swoją rolę nieoficjalnego kuratora.

Pomimo całej tej dramy, w która nie do końca chcę się mieszać, jako osoba której wcześniej zaufałeś i przekazałeś delegację zachęcam do spróbowania Wise.

Muszę nauczyć się korzystać z tego wise i żeby tez ktoś mógł z mojego głosu skorzystać za pomocą wise kiedy ja nie mogę

nie ukrywam, że obecnie konfiguracja narzędzia w tę stronę (tzn. byś Ty delegowała komuś) jest dużo bardziej skomplikowane, niż korzystanie z głosu, który ktoś Ci zdelegował (to jest banalne).

Natomiast z chęcią skontaktuję się z Tobą na Steem.Chacie, by pomóc w konfiguracji tego :)

Ok, odezwę się na Steem.Chacie, tak będzie dużo szybciej i łatwiej

Przydał by się konkretny poradnik, co i jak? Bo ja i zarazem @michalx2008x planujemy zrobić reklamę w miejscach o których większość nie wie. Michał zdominuje Google i wiem że to zrobi bo znam jego poczynania od paru lat. Tylko co z tym Wise jak się do tego zabrać powiedzmy otwieram nowe konto na potrzeby podłączenia do wszystkich stron social media. Do tego osobny tag na #polish?

dajcie nam kilka dni, pracujemy nad takimi instrukcjami :)

Też dziękuję @mmmkkk311 za dotychczasowe wsparcie dla #pl-zdrowie! Staram się stać z boku sporów o boty, chociaż uważam, że takie działania trochę zaprzeczają idei całej platformy i czynią ją maszynką do robienia pieniędzy i dla twórcy bota, i dla osób z niego korzystających. Nie żeby było cokolwiek złego w zarabianiu czy dążeniu do większych zarobków, jednak osobiście wolę dążyć do tego stale ulepszając tworzone treści niż szeroko mówiąc ~ kombinując.
Zgadzam się z @noisy i zachęcam do przemyślenia takiej formy wsparcia dla naszej społeczności :)

A czy możesz wspierać tak jak wspierałes bez całego krzyku i co chwilę postów i setek komentarzy z oskarżeniami? Po prostu robić swoje i tyle? Przeczytałem większość z nich i w sumie to nic nie wnosi. Ty będziesz robił swoje i reszta swoje. Cel ten sam, polepszenie na #polish

Wieloryb wycofuje srodki, żeby się bronić przed plotka z 3 $? Bardziej mi to wygląda na Prowokacje gliwicką- atak na siebie w celu usprawiedliwienia dalszych działań.

nie ineresuje mnie co Ci tam wygląda, flagi o wartości 100 sbd każda można kupić anonimowo na discordzie i to za połowę ceny. Możesz mieć dwa centy na koncie i zniszczyć wieloryba

No pewnie, bo to takie proste. Same ubite wieloryby. Konto na zlecenie pewnie nie ma wielkiej reputacji, więc kupne flagi mogą cię pozbawić co najwyżej zarobku z paru postów. Poza tym reszta Polish, jak zostałbyś ordynarnie zatakowany (w tym ja też), ratowłaby cię swoimi głosami/reputacją . Możesz pisać co chcesz, ale wycofanie kuratorstw, to forma nacisku na społeczność Polish, żeby zabrali się za F, a nierealna potrzeba na wypadek zagrożenia.
Zauwaz, że ja nie jestem ten od F, bo żadna ze stron mi się nie podoba, tylko mieszacie.

powiem Ci że te konta mają reputację 55 a nawet 70 i należą do znanego wszystkim na steemit milionera, nie pytaj o nazwy, tego napewno sam się domyślisz a pan F powiedział mi że to jest jego przyjaciel

Dzięki za to, że tyle czasu mogłem korzystać z Twojej delegacji. Skorzystałem na tym zarówno ja, jak i inne osoby na które głosowałem - większość z tagu #pl-filmy.

Good post I guess

Posted using Partiko Android

Dzięki za to że miałem u Ciebie wsparcie.

Wsparcie będzie o wiele większe i w ciekawszej formie, liczę miedzy innymi na Twoją współpracę. Ogłoszę jutro lub po jutrze.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11