You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nocne rozkminy Anshii

in #polish5 years ago

Potraktuj to jako zabawę i tyle. Raczej nie masz żadnego celu biznesowego na tym spotkaniu żeby się spinać :P Pośmieszkuj sobie przy okazji z gandalfa albo z noisy przy zagranicznych wielorybach i atmosfera od razu się rozluźni ;) Albo pokaż wszystkim swój ukryty talent :D

Sort:  

Ukryty talent - Mistrz Obrzydzania Jedzenia Innym :D
Nie no, w nocy miałam paskudny nastrój i całe zmartwienia wywaliły ze mnie. Myślę, że to lepiej, że teraz, niż jakbym na SF miała chodzić taka struta czy przytłumiona.
A kilka żarcików na naszych witnessów już mam, ale mogą nie być zachwyceni ^^"

Ja to widziałem tak, że skoro jesteś tak elastyczna to mogłabyś wizualizować swoim ciałem różne warianty wykresu STEEM na przestrzeni czasu.
A co do żarcików - to chyba nie ma co się przejmować, przecież nie wyłączą nagle Ste

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63091.31
ETH 3172.78
USDT 1.00
SBD 3.81