Sort:  

Sam jestem bardzo ciekawy odpowiedzi

To taki trochę hermetyczny żart :)

W tym poście jednym z pytań było "Czym się różni tag #spanish, #cervantes i #castellano?":
https://steemit.com/spanish/@jacekw/hello-spanish-community-we-are-polish-community-we-would-like-to-know-more-about-you


Jakiś czas temu zauważyłem, że społeczność hiszpańska używa tych 3 tagów, ale nie mogłem rozgryźć od czego to zależy. Na czacie powstała z tego mała dyskusja i ktoś napisał, że #cervantes używają ci, którzy wspierają witnessa o takim samym nicku, podobnie #castellano. Dla mnie to się wydawało dziwne, że tagi odnośnie witnessów pojawiają się w tak dużej liczbie postów i skwitowałem to tak:



noisy po jakimś czasie odpisał tak:



@barbarossastudio podchwycił temat i dodał te tagi do swojego posta, a ja swoim komentarzem pociągnąłem dalej :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64107.62
ETH 3101.99
USDT 1.00
SBD 4.12