You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mój pierwszy publiczny projekt. Czas na czynny.

in #polish7 years ago

Witaj! Na poczatek zapraszam cie do przeczytania mojego postu
https://steemit.com/polish/@jozef230/jak-robie-budzet-domowy
Co do zarabiania to napewno juz troszke poczytales w internecie i zdajesz sobie sprawe z ryzyka bo zawsze wystepuje.
Polecam Cie przeczytac kilka ksiazek o zarabianiu i zyciu. Moja pierwsza taka kniga byla " Bogaty ojciec, biedny ojciec" Robert Kiyosaki. Druga "kwadrant przeplywu pieniadza" tego samego autora. Obie sa do sciagniecia w pdf za free!
Obecnie mam troszke inne spojrzenie na swiat.
Drugi spoob to jesli masz checi i czas to zapytaj w Providencie o prace. Tak tak dla innych smieszne ale jesli ma ktos juz prace to moze w ten sposob dorobic w nienormowanych godzinach. Aktualnie czekam na ta prace jako dodatkowa. Jestem takiego zdania ze jak sam nie sprawdze to nie wypowiem sie. Kolega od grudnia pracuje i zadowolony a i zarobek nienajgorszy.
Co do programow "inwestycyjnych" to oczywiscie jakies 10-20% mozna wlozyc. Wiadomo im wieksze ryzyko wieksze zyski. Trzymam kciuki i zdawaj nam relacje jak Ci idzie.

Sort:  

"Kwadrat przepływu pieniędzy" - przeczytałem ( nawet polecałem w swoim pierwszym poście. Dzięki książce myśle w co zainwestować pieniądzę zamiast co sobie kupie gdy dostanę wypłatę ( jak 99% moich rówieśników). Aktualnie czytam "Psychologia inwestowania" Martina J.Pringa ale idzie mi to strasznie wolno :(

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67695.76
ETH 3822.34
USDT 1.00
SBD 3.65