You are viewing a single comment's thread from:

RE: Droga do "życiowej formy" - Epizod I - Początek

in #polish6 years ago

Witam! Interesuje się kulturystyką. Możesz dawać posty w #pl-silownia? Latwiej cie odnajde. Moim zdaniem masuj. Nie wiem jaki wiek twoj. Zarys ladny ale bez masy. Powodzonka!Ps. Fajnie by bylo jakbys pisal jak cwiczysz i co jesz, ja takie rzeczy lubie czytac :-) Piona!

Sort:  

Dziękuję @jozef230 :-) Mam 34 lata. Szczerze mówiąc to nie wstawiałbym tych zdjęć teraz właśnie ze względu na małą mase mięśni ale zrobiłem to by było można obserwować progres i różnice.Definitywnie masz racje co do tego by masować z tym że bardzo zależy mi na tym by sylwetka miała właśnie ten "ładny zarys" bo kiedyś jak nastawiłem się na mase to dobiłem do 106 kg i to już ładnie nie wyglądało hehe Choć byłem duży.Spoko,będę wrzucał na pl-silownia.Pozytywnie pozdrawiam :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63626.78
ETH 3301.37
USDT 1.00
SBD 3.91