You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rola gier w moim życiu [Konkurs #pl-gry]

in #polish6 years ago

Też lubię grać w gry, może też coś o tym napisze, zainspirowałeś mnie. Tylko troszke wstydze się tego minecrafta, zawsze na rodzinnych spotkaniach jest kupa śmiechu jak okazuje się, że CIOCIA Julia najlepiej dogaduje się z najmłodszymi członkami rodziny, bo gramy w te same gry hehe :D

Sort:  

Maincraft jest najlepszy. Ja mam podobnie. Czasam nawet zamiast z dorosłymi, to gramy z bratankami własnie w niego lub inne gry.
Heh, cóż poradzić:)

Cieszę się, że Cię zainspirowałem :D Polecam obserwować opiekuna tagu #pl-gry, czyli @kapitanpolak. Być może temat kolejnej edycji konkursu Ci podejdzie i spróbujesz coś napisać :)

Ja mam podobnie z dzieciakami z mojej rodziny :) Tylko, że ja już nie nadążam za nimi. Oni śledzą wielu youtuberów, którzy robią streamy z gier, a mnie to akurat w ogóle nie interesuje...

Dzięki za podpowiedź, już go obserwuje, a nuż rzeczywiście wezmę udział w jakimś konkursie ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62847.73
ETH 3173.47
USDT 1.00
SBD 3.80