You are viewing a single comment's thread from:

RE: Listonosz zawsze dzwoni dwa razy...

in #polish5 years ago

A ja dzwonka nie mam wcale i żyje mi się z tym świetnie! Tylko nieraz listonosz na mnie krzyczy, że już go ręce bolą od pukania (walenia) w drzwi i co ja sobie myśle! Nie lubię go i właśnie dla tego do dziś nikt dzwonka w domu nie naprawił :D
Co do paczuszki bardzo ciesze się, że i Ty jesteś zadowolona ze swojej paczki jak i ja byłam ze swojej. Na prawde nie sądziłam, że będzie to dla mnie tak emocjonująca zabawa, ale widzę, że Tobie też się to udzieliło :) U mnie zadziałały zupełnie te same impulsy :D
... Tylko na koniec nie oszalałam i nie pogubiłam moich prezentów :D

Sort:  

Zgubiłam, ale znalazłam 😀

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63898.89
ETH 3129.16
USDT 1.00
SBD 3.90