You are viewing a single comment's thread from:

RE: CSK - najwspanialszy klocek Lublina [Postcard from Lublin #6]

in #polish6 years ago

Ogromne dzięki za ten tekst - do tej pory nie miałam zielonego pojęcia o istnieniu CSK w Lublinie, a to naprawdę ciekawy budynek. Mnie też bardzo się podoba ten dziki ogród na dachu: taki element chaosu równoważący prostokreślność bryły. Fajnie, że mała architektura też jest przemyślana w kompleksie. Za to ta ściana z kruszonej cegły z rzędem belek/słupów miażdży (że tak się kolokwialnie wyrażę) - dosłownie szczęka mi opadła! Uwielbiam takie zabiegi - niby drobiazg, a daje znać, że coś tu było wcześniej. Aż mam ochotę się wybrać, bo o Lublinie wiem bardzo mało. Może kiedyś będzie mi dane. Dzięki raz jeszcze! Świetny tekst!

Sort:  

Bardzo miło mi czytać takie pozytywne komentarze do mojego wpisu :) dzięki!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63701.36
ETH 3076.90
USDT 1.00
SBD 3.81