You are viewing a single comment's thread from:

RE: Atomic Wallet Wielowalutowy portfel kryptowalut

in #polish6 years ago

Zainstalowałem to miesiąc temu (poprzednia wersja) u siebie na Ubuntu. Przelałem kilka (Stellar) Lumenów i powrotnie chciałem przelać na inne konto (sumę hasło podałem prawidłowo) i w tym momencie ten portfel mi się wyłączył -zniknął z ekramu (próbowałem wielokrotnie).

Druga rzecz, to faktycznie nie mają portfela dla Androida.

Sort:  

Dzięki za informacje. Skontaktuje się w tej sprawie z suportem dlaczego są takie problemy i nie omieszkam o tym powiedzieć.

W twoim przypadku co na to suport i czy środki przepadły?

Nie przepadły, bo zainstalowałem klucz prywatny na innym portfelu i stamtąd bez problemu dysponuję. Tutaj Atomic Wallet dobrze zrobił, pozwalając łatwo odzyskać klucz prywatny dla danej kryptowaluty.

No to spoko ze środki nie przepadły, jednak twierdze że w przyszłości będzie to ciekawy wallet. Na szybko co sie dowiedziałem to to że już nie maja takich błędów w wallecie jak spotkało się u Ciebie ale i tak będę ich dalej maglował o to bo w walletem na Windowsa ponoć nie ma żadnych problemow.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64254.80
ETH 3145.34
USDT 1.00
SBD 3.88