Sort:  

Zainstalowałem to miesiąc temu (poprzednia wersja) u siebie na Ubuntu. Przelałem kilka (Stellar) Lumenów i powrotnie chciałem przelać na inne konto (sumę hasło podałem prawidłowo) i w tym momencie ten portfel mi się wyłączył -zniknął z ekramu (próbowałem wielokrotnie).

Druga rzecz, to faktycznie nie mają portfela dla Androida.

Dzięki za informacje. Skontaktuje się w tej sprawie z suportem dlaczego są takie problemy i nie omieszkam o tym powiedzieć.

W twoim przypadku co na to suport i czy środki przepadły?

Nie przepadły, bo zainstalowałem klucz prywatny na innym portfelu i stamtąd bez problemu dysponuję. Tutaj Atomic Wallet dobrze zrobił, pozwalając łatwo odzyskać klucz prywatny dla danej kryptowaluty.

No to spoko ze środki nie przepadły, jednak twierdze że w przyszłości będzie to ciekawy wallet. Na szybko co sie dowiedziałem to to że już nie maja takich błędów w wallecie jak spotkało się u Ciebie ale i tak będę ich dalej maglował o to bo w walletem na Windowsa ponoć nie ma żadnych problemow.

Congratulations @powerofcryptoo! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64485.37
ETH 3156.53
USDT 1.00
SBD 4.05