You are viewing a single comment's thread from:

RE: DETEKTYW MONK. Post konkursowy.Film\serial, który nigdy mi się nie znudzi. "Konkurs #pl-filmy"

in #polish6 years ago

Monk to jeden z najbardziej charakterystycznych serialowych bohaterów. Przez wszystkie sezony bardzo mi go było żal, ale śmiałem się w wielu momentach z tej jego nerwicy natręctw.

W serialu podobało mi się to, że pomimo tego, iż każdy odcinek to była zwykle całkowicie inna sprawa detektywistyczna, to pojawiały się w ciągu różnych sezonów pewne postacie, które spinały tą całą produkcję. Właśnie rozwiązywanie zagadki, kto zabił żonę Monka było takim swoistym klejem fabularnym.

Miałem wiele przyjemności ze śledzenia przygód tego nietypowego detektywa, a w końcowych odcinkach serialu moje wzruszenie było ogromne.

Sort:  

Tego typu seriale lubię oglądać ponownie. Tak jest z filmami, które mi utknęły w pamięci i chętnie do nich wracam. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57908.48
ETH 2913.17
USDT 1.00
SBD 3.61