You are viewing a single comment's thread from:

RE: Imperialne muzeum wojny w Londynie

in #polish5 years ago

Po raz pierwszy byłem w tym Imperial War Museum jako mały szkrab w wieku 6 lat, byłem wtedy z rodzicami w odwiedzinach u rodziny, co weekend wuj ciągał nas po różnych muzeach i wystawach, ale tylko te zapamiętałem do teraz.
Parę lat temu jak byłem w Londynie odwiedziłem je jeszcze raz, planowałem spędzić tam 2 góra 3 godziny a wyszedłem po 6, a i tak uważam, że zwiedzałem po "łepkach". Świetne miejsce, jedno z najciekawszych muzeów w jakich byłem. Liczę na to, że podrzucisz jeszcze parę fotek.

Sort:  

Z tego muzeum już raczej nie, w muzeach żadko robię dużo zdjęć, za to z Londynu i Angli będzie jeszcze dużo materiału. Jeśli chodzi o muzea to polecam muzeum lotnictwa na hendon, muzeum historii naturalnej i muzeum Victorii i Alberta

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63700.12
ETH 3136.09
USDT 1.00
SBD 3.83