You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tajemnica Zamku w Puszczy! Kto jest tak potężny że WSZYSCY DOSTALI ŚLEPOTY i nikt nie widział zamku?

in #polish6 years ago

miałem coś wspomnieć pod poprzednim filmem, ale napisze tu, przed obejrzeniem. Natura2000 ma lżejsze kryteria ochrony, na razie na szybko, bez przekopywania całej masy tekstu na czym to polega. Więc nie podam konkretnych cytatów. Czy mamy pewność, że ten obszar jest ściśle chroniony? Dzisiaj od znajomego usłyszałem (niepotwierdzone) info, że to jest prywatna własność i nie objęty ochroną krajobrazową.
Przed chwilą wpadłem na taką stronę http://natura2000.org.pl/e-szkolenia/e2-siec-obszarow-natura-2000-w-polsce-2/_ustalanie_zasad_ochrony_obszarow_natura_2000___nowa_jakosc_w_ochronie_przyrody/
przepraszam za komentarz na szybko, bez ładu i składu, mam chwilę czasu, a chciałem na razie zasiać wątpliwości. Czy oburzenie (w tym i moje gdy się dowiedziałęm o tej sprawie) jest w pełni uzasadnione. Nie mając kompletu danych w sumie nie wiemy, czy to jest jakiś przekręt, niekompetencja urzędników czy coś jeszcze. A może zgodne z polskim prawem, ale np. przy wykorzystaniu luk? Sprawa wymaga głębszego zbadania. Do filmu odniosę się w innym terminie, po obejrzeniu. Pozdrawiam

Sort:  

ma nadzieję że Ator nie odpuści tej sprawy i będzie "grzebał" dalej

Dzięki za info. To dopiero początek mojego zajmowania się tą sprawą. Pamiętaj też prosze że ja we vlogach świadomie używam wielu uproszczeń bo inaczej byłyby mega długie i nudne.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63425.40
ETH 3253.95
USDT 1.00
SBD 3.88