You are viewing a single comment's thread from:

RE: [RIPOSTA] Jest ryzyko. Musi być wybór

in #polish6 years ago

warto rozmawiać, ja wkrótce zamierzam powrócić do tematu szkodliwości GMO za który walano na mnie hektolitry pomyj swego czasu

Sort:  

Masz rację tylko w taki sposób możemy zweryfikować to w co sami wierzymy. Sam nie dawno ten temat próbowałem delikatnie poruszyć [Zapytaj niedźwiedzia]- GMO lecz nie było tak olbrzymiego zainteresowania jak pod wpisami Twojego autorstwa.

W sensie za to, że GMO podobno nieszkodliwe... ?

Tak. GMO to zbawca ludzkości, generalnie taki pogląd starano mi się tu zaszczepić

I prawidłowo się starano bo GMO nie jest szkodliwe. Od lat jesz polską sałatę - Sałata z Polski to sałata GMO ;)
Tak to zostawię do zapoznania się :)

GMO nie jest szkodliwe? A to ciekawe, ja zostawię w takim razie coś innego do zapoznania się :)

niedawno mieliśmy skandal z jutuberem który za pieniądze podatnika oczerniał krypowaluty, nie twierdzę że ten chłopak jest opłacany przez rząd ale to jest takie słodkie że aż mnie mdli

Polecam najpierw zobaczyć całokształt jego pracy a potem go oceniać :)
Ten według ciebie sprzdajny chłopak to ...
Dawid Myśliwiec, doktorant z Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

By móc go obrażać w dziedzinie(chemii i biotechnologi) powinieneś mieć chociaż tytuł profesora.

Czy ja napisałem "sprzedajny"? jednostronne, bezkrytyczne podejście do jakiegokolwiek tematu to propaganda

Podałeś argument że pewne osoby się na yt sprzedały. Jeżeli napisałeś to pod moim komentarzem to znaczy że sugerujesz że on też wziął za to kasę.

Nie potrafisz zrozumieć jednego zdania i wyciągasz wniosek że oskarżam kogoś o to że wziął kasę. Uważaj co wypisujesz bo staniesz się pośmiewiskiem ze względu na swój kulawy intelekt

Już wiem o co masz na myśli :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63701.54
ETH 3092.31
USDT 1.00
SBD 3.87