Sort:  

Nie wiem jakie jest stanowisko reszty grupy... Ale ja na twoje pytanie odpowiem tak: zacznij od swojego podwórka zanim zaczniesz próbować nieudolnie manipulować #polish i robić bezcelowe zamieszanie nic nie wnoszące do społeczności:)
tt40.png
tt43.pngtt45.pngtt49.pngtt50.png
Dla mnie temat wyczerpany ;)

Nie Ciebie sie pytam to po pierwsze.
Po drugie to był żart, więc wyluzuj trochę 😉

Po trzecie Wasze "podwórko" głosuje w większości tylko na siebie, wszędzie, szczególnie w TT. Do tygodnika kuratorskiego Michał w 95% wrzuca tylko teksty Sp-group.
Więc... Przyganiał kocioł garnkowi.

Manipulacje? Tu widzę gadasz tekstami kapitana, wymyśl coś swojego :) Manipulujesz ludźmi szczególnie Ty, udajesz taką miłą, a na discordzie potrafisz pokazać swoją twarz.

I teraz śmiało możecie mnie jechać na Waszym czacie, i tak dostaje screeny :) pięknie szybciutko sklejony screen, gratulacje 😅

A teraz załogo.... Zaczynajcie 😁

"temat wyczerpany" to także jest takie Wasze :)

Czasem szkoda strzępić jęzora. Jeszcze jakby tylko konkursów dotyczyło, a tam perpetuum mobile, inne kuratorstwa. Czasem się zastanawiam czy by używali "wsparć" z np. terroryzmu zamiast z kradzieży (przynajmniej niektórzy) gdyby była taka możliwość

Nigdy nie udawałam w stosunku do ciebie miłej, bo cie nie lubię i tego nie ukrywam... jeżeli maz wątpliwości to wróć do naszych poprzednich rozmów.
Skoro ty i fervi piszecie na polskim czacie o sp-group źle, to czemu ja na discordzie nie moge pisać źle o was?
Jesteście hipokrytami i manipulantami, próbujecie wraz z kretem skłócić polską społeczność.

Jesteście hipokrytami i manipulantami, próbujecie wraz z kretem skłócić polską społeczność.

Powód jest prosty, ale ty go nie zauważysz nigdy. Bo nie chcesz, nosisz różowe okulary, bo ukrywały smutną rzeczywistość. Natomiast życzę powodzenia!

A dlaczego pisaliśmy źle? :) bo robicie fejkowe konta ludziom na weku wyśmiewając się.
Kto zaczął skłócać polską społeczność? Sp-group.

Bez odbioru 👋

Nie ważycie słów. Oskarżacie grupę ponad 40 osób, o coś co za pewne zrobiła jedna osoba.
Manipulujcie dalej, wątpie, że traficie na głupków, którzy za wami pójdą, bo gołym okiem widać to jak chcecie skłócić polish.

Powiedzieć Ci gdzie mam Twoje flagi? 😁
Tak się składa, że na weku są tylko osoby z Sp-group 🤔
Dlaczego Ciebie to tak ruszyło???

Miałeś już nie dyskutować, dlaczego ciągle to robisz? Skoro jestem żałosna to przestań mnie już "zapraszać" do dyskusji 😁

Posted using Partiko Android

Dlaczego nie dodałaś wszystkich?

IMG-20181022-WA0009.jpgIMG-20181022-WA0008.jpgIMG-20181022-WA0007.jpgo9

Jak to ludzie się zmieniają jak dołączają do sp-group, a może zawsze tacy byli tylko nie było widać tego na zewnątrz. Kiedyś pisałaś, że uciekłaś z Facebooka, aby nie brać udziału w gównoburzach, tymczasem jesteś jedną z większych zadymiar na Steemit...
Poza tym @nieidealna.mama była też w jury w konsursie na Zachód słońca. Jakoś nie dała nawet punkta 😉
Z tego, co można zauważyć głosowała także na Ciebie... Manipulacja i tyle.

Dodam jeszcze, że w TT zdobyłem 1 drugie miejsce, więc chyba nie mam aż takiego wsparcia jak Wy mimo wszystko biorę udział w miarę możliwości, bo dla mnie to jest zabawa a nie walka.

Nie scrolowałam aż tak daleko, 5 konkursow wystarczylo by wytknac hipokryzje. Powiedz mi czy na prawde sądzisz,że to, że zagłosowała na mnie zmienia cokolwiek w mojej tezie? No raczej nie...
Ja w tt też raz zajęłam drugie miejsce, więc do czego dążysz?
"Tymczasem jesteś jedną z największych zadymiar na Steemit"- czy kiedykolwiek widziałeś bym oskarżała kogoś bez powodu tak jak robi to np @fervi i @nieidealna.mama ? Czy kiedykolwiek widziałeś bym próbowała polskiej społeczności wyrobić zdanie na temat kogokolwiek?
Może powiedz jakie moje zachowania czynią mnie w twoich oczach "jedną z większych zadymiar"? To, że bronie grupy? To, że wytykam hipokryzje i manipulacje ludziom, którzy wciąż krytykują grupę?

Czy kiedykolwiek widziałeś bym próbowała polskiej społeczności wyrobić zdanie na temat kogokolwiek?

"na polish są same afery" czyje to słowa? Ile razy to powtarzasz? Dlaczego sama bierzesz udział w tych aferach? :) Dlaczego używasz tagu #polish? Dlaczego zapominasz o tagu #sp-group a na jego miejsce dodajesz #reakcja, hipokrytko?

Teraz aferę zaczęłaś Ty, po co mi odpisałaś? Napisałam coś żartem, nie do Ciebie. Nie musisz rozumieć mojego poczucia humoru, to Twój problem a nie mój.

Kiedy oskarżyłam Cię bez powodu? Powiedz, to przeproszę.

Skoro Wy wrzucacie całe polish do jednego wora i skoro Wy traktujecie swoją grupę jako jedność to jesteście tak postrzegani.

Dlaczego zapominasz o tagu #sp-group a na jego miejsce dodajesz #reakcja, hipokrytko?

MK nie podbija sp-group :( A hajs musi się zgadzać. Ale może kiedy indziej o tym opowiem.

Kolejne oskarżenie... I taka jest z wami rozmowa... Kończę.

Oskarżenie... Seriously?

I teraz gadaj że jestem manipulantką i kręcę dymy, ale najpierw sobie przypomnij kto zaczął.
Dobranoc ;)
Screenshot_20181022_212723.jpg

Większość osób z grupy nie upvotuje Ci postów?
Ojej... A mi wytykasz że głosuje na @baro89 :(
Hipokrytko :)

@nieidealna.mama masz świetny kontakt z osobą obserwującą 24/7 zamknięty discordowy czat sp-group... zastanawiające...

Widzę, że nie do końca zrozumiałaś kontekst mojej wypowiedzi skoro umieściłaś tutaj te screeny. Wcale mnie to z reszta nie dziwi, wiedzac, ze uczepisz sie wszystkiego zeby tylko wywolac zamieszanie.
Miałam na myśli wtedy, że umieszczanie tagu sp-group w sytuacji gdy mam inne pasujące tagi jest dla mnie bez sensu, bo większość osób z grupy i tak do tekstu nie zajrzy a wstawiajac inny pasujacy tag w te miejsce moga trafic do mnie osoby, ktore sa zainteresowane taka tematyka. Dlatego uwazalam, ze tagi postow dodanych do posting-promotion nie maja znaczenia.
Ten screen nie ma wgl zwiazku z tematem, ktory poruszyl fervi. Nie dotyczy on glosowania w konkursach, ani nawet dokladnie upvotowania tylko zasiegu po prostu.
A wytknelam ci twoje glosowanie na baro89, bo rozbawilo mnie, ze akurat ty pod takim postem sie wypowiadasz. Nic dziwnego... Wypowiesz się wszędzie gdzie tylko toczy się temat sp-group.

Nie wrzucam całego polish do jednego wora. Mówię tylko o tobie i o fervim.
Nie uważam, by ta wymiana zdań była aferą... nie przesadzajmy.
Używam tagu #polish z przyczyn wiadomych, a to, że w naszej społeczności są takie osoby jak ty czy fervi nie oznacza, że przestane używać tego tagu.
Nie zapominam o tagu #sp-group, nie jest on narazie konieczny. Od kiedy jestem w grupie nie użyłam go dwa razy. Czemu użyłam tagu #reakcja? Z tego samego względu z jakiego używam innych tagów czyli po prostu dlatego, bo moim zdaniem pasował do mojego tekstu.
Oskarżacie nas na przykład mówiąć, że sp-group zakłada fejk konta na weku. Niewiadomo kto to robi, nawet jeżeli ktoś z nas to jest to jedna osoba a nie cała grupa.
Jeżeli robił by to ktoś z #polish to też jechali byście po wszystkich?
I nikt z nas nie wrzuca #polish do jednego wora- to też oskarżenie. To, że niektórzy z nas nie zgadzają się z tobą czy z fervim nie oznacza, że mamy coś do #polish. Zauważ, że my też jesteśmy na #polish, grupa tego nie wyklucza.

@nieidealna.mama komu zadałaś to pytanie ?

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64161.84
ETH 2950.76
USDT 1.00
SBD 3.60