You are viewing a single comment's thread from:

RE: Quo vadis STEEM ?

in #polish6 years ago

Ja powiem swoje 3 grosze. Nie ma dnia bez steemit, to jak kocimietka dla kota, przyciaga mnie kilka razy w ciagu dnia. Pokochalam to miejsce. Naardzo duzo jeszcze nie kumam ale mysle ze czas mnie nauczy.Czytam pisze ogladam komentuje nie zawsze wypasione teksty zdjecia wrzucam ale cholera no daje mi to serio mowie pewna wolnosc
Ps. Jak to jest z tymi lajkami dla siebie ? Tu mam mentlik jedni pisza zeby lajkowac siebie zaraz po publikacji inni ze wogole.No niby dla.mnie takie dawanie sobie lap w gore jest slabe ale daje no i kolo sie zamyka. Wkurza mnie rowniez ilosc ludzi obserwujacych, gdzie kiedys ktos mi uswiadomil ze to boty. Tak naprawde nie wiem ilu ludzi mam aktywnych. A moze nawet i wcale...

Sort:  

Ps. Jak to jest z tymi lajkami dla siebie ?

Nie ma nakazów ani zakazów. Robisz co chcesz, tylko potem być może będziesz się musiał zmierzyć z konsekwencjami (ze strony innych użytkowników oczywiście) ;-).

Póki co nikt nie ma problemu z głosowaniem na swoje wpisy (choć i to jest odrobinkę kontrowersyjne, ale nie wgłębiajmy się w to).

Bywa, że źle widziane jest głosowanie na swoje komentarze, rozdzielę tu kilka kwestii:

  • możesz głosować na swój komentarz jeśli chcesz wypromować go w dyskusji (te z większą kwotą z upvote'ów wędrują do góry w domyślnych ustawieniach większości interfejsów),
  • źle jest widziane gdy masz dużo SP i głosujesz na swoje komentarze z dużą mocą, żeby wypromować komentarz najczęściej wystarczy kilka centów,
  • źle jest widziane gdy głosujesz na swój komentarz gdy nie wnosi on nic do dyskusji,
  • źle jest widziane gdy generalnie głosujesz więcej na siebie niż na innych,

Tak naprawde nie wiem ilu ludzi mam aktywnych. A moze nawet i wcale...

To jest zjawisko stosunkowo nowe. Przynajmniej w takiej skali - kiedyś było też tego trochę ale nie aż tyle. Był jakiś serwis, który sprawdzał ilu masz naprawdę aktywnych followersów ale teraz nie mogę sobie go przypomnieć ani znaleźć. Zapytaj się cza chacie albo sprawdź na steemprojetcs.

Do sp to mi ojoj galaktyki daleko, lajkuje przewaznie moje zdjecia, komentarze nie powiem tez, z tym ze teraz bede bardziej tozsadna ? ☺ moj glos ostatnio jest nic nie wart albo 0.001 . Stronke sprawdze i daje lajka bo dla mnie to cenne porady.Dzieki

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61399.80
ETH 2987.20
USDT 1.00
SBD 3.42