You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Konkurs] Intermarium #1 - WYNIKI

in #polish6 years ago (edited)

Dziękuję! :)
@hallmann - wspaniały konkurs! Znów dzięki Tobie "zwiedziłem" pół Europy!
Największą zagwozdkę miałem z szóstką, gdyż patrzyłem głównie na wschód Polski. Ale kiedyś wrzuciłeś zdjęcie WSD w Legnicy, i coś mnie tknęło. Kraków z kolei, dzięki komentarzowi zamglonej łąki, że to Jej zdjęcie. A Ją kojarzę głównie z tym miastem. Wilno? Nie uwierzysz! Dzięki rynnom. I tak dalej, i tak dalej... Jeszcze raz dziękuję! :)

Sort:  

Hehe akurat komentarz @foggymeadow dotyczył zdjęcia ze Lwowa (5). Jedynka była tylko liczbą porządkową dla jej myśli, nie odnosiła się do zdjęcia ;) Tak czy owak gratuluję imponującego wyniku!

Co do Legnicy... to w sumie tak powstał ten konkurs. Jakiś czas temu przeglądając zdjęcia na #pl-fotografia natrafiłem na post o wyprawie rowerowej i w sumie widząc miniaturę od razu pomyślałem, że jest o Legnicy. I faktycznie był. Wtedy pomyślałem z kolei, że są miejsca w Polsce i nie tylko, które mają swój specyficzny klimat...

Haha, ale mnie @foggymeadow załatwiła, a przy okazji pomogła! ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63867.81
ETH 3135.89
USDT 1.00
SBD 3.84