You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak dostałem w mordę i zostałem punkiem

in #polish6 years ago

A miasto? Nadal jest punkowe. Zmieniło się przez te lata, ale gdy dzisiaj tam wracam, z dumą patrzę na trzecie już pokolenie młodych panczurów, gniewnie idących ulicami, którymi i ja przed laty chadzałem z miną buntownika.

A co to za miasteczko? :)

Sort:  

A takie fajne... małe. Gdzie żaby kumkały w zielonych zaroślach i niosły pozytywną wibracje ;)

Pytałem z ciekawości, ponieważ to nieprawdopodobne, by w dzisiejszych czasach zobaczyć "punków" spacerujących po ulicach... ;)

Tam to się zachowało - jasne, to są zupełnie inne punki, tak jak czasy są zupełnie inne - jednak coś z klimatu zostało.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63626.14
ETH 3107.70
USDT 1.00
SBD 3.87