You are viewing a single comment's thread from:

RE: A to Polska właśnie #3: Gołębie na krakowskim Rynku

in #polish6 years ago

Capo di tutti capi, ojciec chrzestny krakowskich gołębi. Na koncie - tysiące przypadków wyłudzania precli, rozboje, obsrywanie ze szczególnym okrucieństwem ;)
Kiedyś czekając na pociąg w Warszawie Wschodniej postanowiłem zostać hersztem gołębi i karmiłem je kabanosem i bułką. Wyjątkowo im smakowało. Już zaczęły się oswajać z moją obecnością, zyskałem przychylność szefa szajki (najbardziej upasionego skurczybyka), ale przyjechał pociąg i musiałem porzucić ambitne plany. Udało mi się tylko skłonić dwa z nich do wlecenia do odjeżdżającego pociągu (w pogoni za kawałkiem buły).
Pozdrawiam, Krzysztof Jarzyna z Lublina ;)

Sort:  

obsrywanie ze szczególnym okrucieństwem

:D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64254.80
ETH 3145.34
USDT 1.00
SBD 3.88