You are viewing a single comment's thread from:

RE: Krecik na ławce, Buka w ciąży i sztuka plenerowa od d*** strony. Huta na butach.

in #polish6 years ago (edited)

Kojarzę Kućmę, ale nie od strony groszku. W Gdańsku zrobił taki oto pomnik:

Jak trochę poszperałem to się okazało, że także pomnik w Warszawie.

Też mnie nieraz bierze na takie "dziwne" wycieczki. 2 miesiące temu przeczytałem np. o 10 uliczkach wymagających zmian - następnego dnia jechałem właśnie ich szlakiem.

Sort:  

Też dziś szperałam przy okazji pisania artykułu i ze zdziwieniem odkryłam, że niektóre rzeźby w Hucie wykonali zasłużeni artyści. Pan Kućma ma już 83 lata i jak się okazuje - ogromny dorobek.
Co do dziwnych wycieczek, to wkręcam się w nie coraz bardziej :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57254.26
ETH 2887.51
USDT 1.00
SBD 3.60