You are viewing a single comment's thread from:

RE: Leniwiec myśli (1): Odtrutka na FB, czyli miesiąc wśród Steemian

in #polish6 years ago

Upvote z litości do Ciebie leci.. 😜
A tak na poważnie to świetnie piszesz i musisz mieć tego świadomość (zapewne masz).
Od razu widać, że po drugiej stronie zasiada osoba elokwentna, mająca ciekawe przemyślenia. 👍
We wszystkim się z Tobą zgadzam, a dziś jestem właśnie w trakcie pisania posta o podobnym charakterze, więc wybacz mi proszę..
Jego wydźwięk będzie ciut podobny.

P. S. Jesteś mega gość! 😃

Sort:  

Haha nie słodź mi tak, bo usiądę na laurach :) Lubię karmić ego, ale rośnie wielki brzuch od tego - nawet zrymowałem :) Widzę, że dzisiaj nie tylko steemowe urodziny ja obchodzę! Wszystkiego dobrego :D

Kiedy to prawda..

Dobre rymy nie są złe,
Żegnam Pana, trzymaj się! 😜

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57791.14
ETH 2962.27
USDT 1.00
SBD 3.67