You are viewing a single comment's thread from:

RE: POZNAJ MOJEGO WSPÓŁLOKATORA :)

in #polish6 years ago

Ryjek może i fajny, ale te długie łapki mi się nie podobają :D

A tak przy okazji to patronem mojego miasta jest właśnie jeż! Zgadniesz jakie miasto!? :D

Sort:  

Hahaha ryjek jest słodki! ♥ Ale te łapki 🐾 i pazurki też są urocze!

Czy ten pomnik jest w Zgierzu? 🤔

PS. Ja też mam długie pazurki. Jeszcze 🙈

IMG_20180711_184338.jpg

Dziękuję za przeczytanie i komentarz!

Pozdrawiam 😉 ♥

Brawo trafiłaś :P

Twoje mi się bardziej podobają.. Może jak byś mu je umalowało to może... :D Haha

Natury się nie poprawia! 😉

Jest śliczny i koniec kropka 😇

Niech tak będzie :D Kobieta ma zawsze racje :P

No niekoniecznie... Ale w tym przypadku mam rację :)

Miłego wieczoru :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59561.47
ETH 3012.64
USDT 1.00
SBD 3.77