You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jakich interfejsów (aplikacji) używa społeczność #polish?

in #polish6 years ago

dziękuję @jacekw, !!
jesteś szybki jak błyskawica!
to teraz stawiasz jeszcze dobrą kawę (za podsuniecie genialnego pomysłu na posta, prawdaż :) i jesteśmy kwita :D

żartuję oczywiscie! dzięki za zestawienie :)
mi osobiście brakuje miejsca, w którym miałabym wszystko.
najbardziej przyjazny interfejs ma wg. mnie steemit, i tu jestem najczęściej, ale brakuje mi w nim systemu powiadomień (np. busy daje informacje, gdy ktoś zagłosuje na mój stary post, których już nie sprawdzam), systemu wywołań, napomknięć o mnie (co robi steemworld) i przede wszystkim ukazania wszystkich, którzy zostawiają mi swój głosik pod artykułem.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63314.98
ETH 3233.91
USDT 1.00
SBD 3.88