You are viewing a single comment's thread from:

RE: Placki z gryczanej... niepalonej

in #polish6 years ago

Pychotka! Tylko w Kostaryce nie ma kaszy gryczanej :( jutro za to będziemy robić pierogi ruskie i kisimy kapustę, która okazała się strzałem w dziesiątkę :)

Sort:  

Ruskie z kapustą? :) Czy w Ameryce Płd. jakieś kasze występują?

Nie, ruskie z serem kozim co zrobiliśmy dwa dni temu sami. A kaszy nie spotkałem żadnej, tutaj ryż to podstawa. A kiszona jak to przysmak, sama będzie królować na stole :)

Ruskie z kozim! :D Koń... to znaczy krowa by się pośmiała - swoją drogą jestem ciekaw różnicy w smaku. A kiszona to dla nich nowość z Polski czy jakieś kiszonki robią?

Zupełna nowość, nic nie znają takiego. Ostatnio zrobiliśmy barszcz na zakwasie z buraków (Monia ukisila) uszy się trzesly jak jedli :)

Kozi nadaje się do wszystkiego, wiem coś o tym ;)

Dzisiaj albo jutro posta wrzucimy, wyszło super wszystko :)

@suchy, mają komosę ryżową, tapiokę i oczywiście kaszę kukuryczdzianą (polenta). Pewnie jakieś inne też się znajdą. Popytałbym na targach.

@veggie-sloth fajny przepis i ładny kolor wysmażyłeś, jadłbym! 😎

@the.foodini Dzięki :) sam się wysmażył, ja tylko sobie poobracałem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63759.51
ETH 3318.76
USDT 1.00
SBD 3.91