You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak dostałem w mordę i zostałem punkiem

in #polish6 years ago

No i spoko ;) Co mi przypomniało jak kiedyś przed lekcją religii też z czystej głupoty wypaliłam podobny tekścik (nawet nie wiedząc wtedy co znaczy) do przechodzącego starszego chłopca i a on tak jak u Ciebie mniej więcej szybkim krokiem podszedł i kopnął mnie w d... no w cztery litery. Także trzeba dzieciom tłumaczyć żeby nie gadały co im do głowy strzeli zwłaszcza jak nie wiedzą co gadają. A jak nie rodzic to już ich otoczenie nauczy. Ała. ;)

Sort:  

Prosiak jeden z niego był :P Nie wiedział, że dziewczynek się nie kopie?

Jak dla mnie to nikogo się nie kopie ;) ale cóż różne są człowieki ;)

Można tłumaczyć... myślisz, że mi rodzice nie mówili, bym uważał? Ale dzieciak głupi, chce sie popisać to potem skutki ponosi.. fizyczne :D Przynajmniej skuteczna metoda :D Ale żeby przemoc na lekcji religii? :D

Co poradzić na tzw. buraka ;) Swoją drogą przy okazji tej historii zastanawiałam się co też wyrosło z tego "uprzejmego" młodego człowieka, który młodszą dziewczynkę w tyłek kopie ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63527.41
ETH 3109.34
USDT 1.00
SBD 3.86