You are viewing a single comment's thread from:

RE: Druga atrakcja, której nie możecie pominąć będąc na wyspie Phuket. [2 z 5]

in #polish6 years ago

Fajny tekst i świetne zdjęcia. Co do króla i miłości bezgranicznej: dotyczy to poprzedniego Ramy IX, obecny (analogicznie) Rama X, panujący od 2016 roku już nie cieszy się taką sympatią. Wszedzie raczej obecne są chyba jeszcze wizerunki Bhumibola Adulyadeja?

Sort:  

@veggie-sloth jest dokładnie tak, jak piszesz.
Rama X - Maha Vajiralongkorn, nie cieszy się tak dużym uwielbieniem ze strony narodu, jak jego ojciec Rama IX. Mam wrażenie, że Tajowie nadal mówiąc o królu, mają na myśli Bhumibola Adulyadeja.
Z jego wizerunkiem nadal można się tu spotkać, choć oczywiście ustępuje miejsca obecnemu monarsze.

@veggie-sloth jestem bardzo ciekawa ile czasu spędziłeś w Tajlandii i co Tobie podobało się najbardziej w tym kraju? :)

Trudno się dziwić, przez większość dorosłego życia mieszkał w Europie, jego kontakty z niewiastami, jak na przyszłą głowę państwa było, lekko powiedzieć, dyskusyjne :)

Byłem tylko dwa tygodnie i to na północy, więc Twoje zdjęcia z południa są bardzo ciekawe - to nieco inna Tajlandia niż Chiang Mai :) Zakochałem się oczywiście w tajskiej kuchni, której wcześniej nie znałem. Bardzo lubie Tajów za spokój i uśmiech. Byłem akurat w czasie żałoby, więc poznałem też ich smutne oblicze, kiedy na samo moje wspomienie o Ramie IX mieli łzy w oczach. To był wyjątkowy czas.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59244.49
ETH 2977.21
USDT 1.00
SBD 3.77