You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs #pl-filmy, Film/serial, który nigdy mi się nie znudzi - "Miodowe Lata"

in #polish6 years ago

Znam dialogi na pamięć :D powiem szczerze, że był o niebo lepszy do Świata Według Kiepskich. Wymagał od aktorów grania na najwyższym poziomie tym bardziej, że serial był grany przy udziale publiczności na deskach Teatru Żydowskiego w Warszawie. Obsada aktorów była genialna! Mogę tylko ponarzekać na Katarzynę Żak, ponieważ była z lekka gorsza od Pilaszewskiej( możliwe, że to była jej pierwsza tego typu produkcja). Cezary Żak był mistrzem, nie tylko dialogu, ale przede wszystkim mimiki twarzy i wyrażania emocji. Oglądałem premiery, oglądałem powtórki i oglądam do dziś. Chyba nigdy mi się nie znudzi :)

Sort:  

O właśnie, zapomniałem dodać że serial był nagrywany z udziałem publiczności :)

Tak, to było wyzwanie dla aktorów :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62847.73
ETH 3173.47
USDT 1.00
SBD 3.80