You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Królestwo". Nowy singiel po 15 miesiącach przerwy.

in #polish6 years ago

Muza nieziemska, aż włos się jeży, serce zaczyna mocniej bić. Jeszcze zanim zacząłem bawić się z aparatem sam sporo latek poświęciłem muzyce, może nie ten styl ale wiem ile trzeba pracy, czasu i wyrzeczeń aby skomponować taki utwór .Gratki odemnie i szacun.
PS. ja siedziałem na stacji roboczej Yamaha QS300 a zapisywanie danych było jeszcze na dyskietkach 3,5" :-)

Sort:  

ja siedziałem na stacji roboczej Yamaha QS300 a zapisywanie danych było jeszcze na dyskietkach 3,5"

Dziś robienie muzyki jest łatwiejsze (jeśli chodzi o techniczne sprawy) niż kiedyś. Tak czy owak cieszę się, że kawałek przypadł do gustu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62397.62
ETH 3171.83
USDT 1.00
SBD 3.77