You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zamieszczaj dobre posty i właściwie taguj, czyli o poruszaniu się w ekosystemie Steem

in #polish6 years ago (edited)

Doskonały artykuł! Z olbrzymią przyjemnością robię Resteem!

W kwestii porządkowej. Zdaje się, że perpetuummobile nie jest dostępne dla osób, które tagują swoje posty tagiem #sp-group.

Gdzieś czytałem, że @mmmmkkkk311 nie wspiera osób zamieszczających ten tag.

Warto o tym wspomnieć, żeby osoby piszące tu dla zysku miały możliwość wyboru o jaką kuracje się starają.

Sort:  

Masz rację, tylko że zauważyłem wyjątki od tej reguły, a nie chciałbym zamieszczać informacji, które np. za parę dni będą nieaktualne, bo czarna lista się zmieni i sp-group na niej nie będzie.

Dzięki za resteem 😉

Posted using Partiko Android

A co, jesteś w sp-group? :D Jeśli nie, to nie ma sensu tagować, bo to elitarne grono, z rekrutacją tajną, blabla

No i wiele osób widząc ten tag omija go (ze względu na afery związane z nimi)

Nie, nie jestem w sp-group, chociaż otrzymałem zaproszenie jakiś czas temu.

W sensie, omijanie tagu będąc w grupie? Czy inne osoby omijają tag i nie czytają postów, które ten tag zawierają?

Posted using Partiko Android

Tego nie wiem - ogólnie osoby są dość wkurzone, gdyż kiedyś wyciekły rozmowy sp-group, w którym wyśmiewają się z różnych ludzi.

Ja zauważyłam, że i tak osoby, które są w Sp-group nie używają tego tagu i dostają głosy od Mk...
Więc nie wiem czy to jest tak bardzo istotne :)

Widocznie nie ma przymusu, ale lepiej jakby ktoś z sp-group się wypowiedział.

Posted using Partiko Android

@nieidealna.mama Czyli problemem nie jest potencjalna duża czy też mała wartość merytoryczna postów tylko używanie tagu? Dobrze rozumiem?

Posty tagowane sp-group bez względu na wartość merytoryczną jaka mają dla tagów, które wspiera poprzez perpetuummobile @mmmmkkkk311 nie są objęte wsparciem perpetuummobile?

Pytam, ponieważ chciałbym się upewnić, że dobrze rozumiem sytuację. Miałem prawie dwa tygodnie urlopu od Steemit i teraz po powrocie widzę, że trwa jakiś konflikt pomiędzy użytkownikami platformy.

Wyjaśniałaś mi ostatnio zasady związane z publikowaniem pod tagiem #pl-kobieta więc myślę, że jesteś bardziej zorientowana i na bieżąco w temacie.

Konflikt trwa od miesiąca, w którym wyszło, że "pokojowa" grupa wcale pokojowa nie jest, tylko robi sobie śmiechy z ludzi i to od miesięcy.

Rozumiem, że jako członek sp-group musisz teraz ratować honor grupy, ale cóż ...

fervi ja nic nie muszę ;) Honor mam własny :)

Teraz rozumiem sytuację. Konsekwencją działań członków tej grupy są takie a nie inne restrykcje nałożone na oznaczane jej tagiem posty.

Mnie ta "zbiorowa odpowiedzialność" nie przeszkadza. Pobyt na tej platformie nie jest moim sposobem na zarabianie to bardziej przyjemność pisania i czytania, wsparcie kryptowalut i możliwość promocji działalności prozwierzęcej. Jednak z pewnością są inni, którzy są członkami tej grupy, piszą dobre treści a nie są z nikim skonfliktowani i w takiej sytuacji obrywają po głowie za to, że są członkami jakiejś społeczności na Steemit?

Czy to jest w porządku?

Pytanie jest retoryczne - każdy ma swoją moralność i kieruje się własną etyką w kontaktach z innymi a ja z zasady nie oceniam innych ludzi to ich życie i ich decyzje. Tyle refleksji z mojej strony. :)

Ludzie często dobierają się w grupy, bo mają takie poglądy, a nie inne. I tak są często odbierani. Wiem, że wiele osób nienawidzi wielu innych. Także wybierając grupę będziesz źle postrzegany przez innych. Taka jest moja opinia

Dlatego się dziwię, że tam dołączyłeś, ale trudno

Mogę pomóc swoją delegacją we wsparciu polskich twórców.

Podoba mi się to, że @julietlucy wyszukuje dla grupy wartościowe posty do kuratorstwa osób nie związanych z sp-group i mogę je również upvotować wspierając twórców.

Jeżeli przez pryzmat tagu będę źle odbierany to cóż nie mam na to żadnego wpływu, dalej będę cieszył się procesem i możliwością funkcjonowania na tej platformie. :)

Podoba mi się to, że @julietlucy wyszukuje dla grupy wartościowe posty do kuratorstwa osób nie związanych z sp-group i mogę je również upvotować wspierając twórców.

Spoko, ale ja to robię codziennie rozdając z 20-40 głosów mając ~100k SP czy więcej. Także tego ;)

Fajnie, że Juliet daje głos, ale to 8 centów. Gdyby każdy tak pisał jak odda głos to pół steema to komentarze by były w ten sposób. Może trzeba być cichym bohaterem?

PS. No i cieszę się, że raz dziennie dajecie głos na kogoś spoza sp-group. Może raz dziennie ktoś będzie dawał na kogoś z waszej grupy głos? :-)

Dlatego śmieszy mnie ta grupa, wszyscy pracują na jedną osobę, która zgarnia hajs. Bywa.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62449.43
ETH 3190.20
USDT 1.00
SBD 3.81