You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bo psa trzeba lać po pysku !

in #polish6 years ago

Mnie bardziej niż niewychowanie psa przez właściciela wkurza ich porzucanie na pastwę losu, albo ich uśmiercanie. Ludzie zostawiają psy na śmierć głodową przez przywiązanie do jakiegoś obiektu np: słupa lub drzewa. Pies nie przywiązany może znaleźć sobie inny dom. Tak jak 2 moje psiaki obaj są przybłędami i są niesamowite i pełne miłości. A największy debilizm to ciągnięcie psa za samochodem. Jak tak można.

Sort:  

@wrestlingworld również mnie to przeraża, a coraz więcej o takich sytuacjach słyszymy w mediach, a tłumaczenie jest to mój pies i moge z nim zrobić co chce, do mnie w ogóle nie przemawia.

wiele osób nie powinno się opiekować zwierzętami bo to nie zabawka. Jak już chce się mieć psa to trzeba się nim zająć, a nie traktować jak zabawkę którą się wyrzuci gdy się znudzi

@wrestlingworld szkoda, że tak mało osób ma podobne myślenie

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 69344.75
ETH 3687.94
USDT 1.00
SBD 3.27