You are viewing a single comment's thread from:

RE: Millefeuille z kremem o smaku mango i kokosa - konkurs kulinarny✨

in #polish6 years ago

Miałam taki etap w swoim życiu ;) że namiętnie piekłam kremówkę. Sama robiłam ciasto i krem, wymagało to wielu prób zanim doszłam do perfekcji :)
Nigdy jednak nie wpadłam na pomysł dodania do kremu kokosa lub mango (generalnie w tamtych czasach nie znałam w ogóle smaku mango ;))
Twój deser wygląda pięknie i bardzo smakowicie. I wszyscy mają rację, że głosowanie w tej edycji będzie naprawdę trudne!

Sort:  

Przyznam szczerze, że o ile o dodatek kokosa się nie martwiłem, to już z mango trochę się obawiałem że krem nie wyjdzie. Okazało się jednak, że konsystencje obu kremów idealnie ze sobą współgrają i na pewno jeszcze nie raz ten będę przygotowywał millefeuille w tym wydaniu :) podziwiam wytrwałość w samodzielnym przygotowaniu ciasta francuskiego :P ja póki co jeszcze nie próbowałem ale wszystko przede mną :) na pewno smakuje o wiele lepiej niż takie kupione :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71138.51
ETH 3842.89
USDT 1.00
SBD 3.48