You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak się ma tag #pl-filmy?

in #polish6 years ago (edited)

Kurcze , ciut mnie zdolowales. Ja napisałem już sam nie wiem ile tutaj (pl-filmy) tekstów. Zawsze też staram się zagłosować na każdy nowy post.
Gdybyś chciał pogadać o jakiś pomysłach pisz na czacie - postaram się jakoś pomoc.
Może jednym z pomysłów jest sponsorowanie tematów tygodnia z konkursem nr 3? I temat konkursu Np. najlepszy film polski ?
Trzymam kciuki, bo jeszcze wiele filmów do ocenienia :)

Sort:  

Jesteś bez wątpienia jednym z najbardziej aktywnych użytkowników w tagu #pl-filmy. Nie dość, że sporo wysokiej jakości tekstów tworzysz i zostawiasz swoje głosy i komentarze, to też podrzucasz za pośrednictwem strimi linki do ciekawych artykułów z poza Steem. Oby takich jak Ty było więcej :)

Co do pomysłu z Tematami Tygodnia, to się też nad tym zastanawiałeś. Ale Twój komentarz sprawił, że w mojej głowie została podjęta decyzja. Jeszcze dziś napiszę do @lukmarcus. Twoja propozycja tematu również bardzo mi się spodobała, więc chyba ją wykorzystam :)

Dzięki za komentarz!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61852.61
ETH 3084.08
USDT 1.00
SBD 3.83