You are viewing a single comment's thread from:

RE: "DZIEŃ DOBRY! Poczta polska!"

in #sp-group5 years ago

Nic z tego nie rozumiem...
Pinky chyba po prostu chciał mieć przyjaciela... Pewnie dlatego podwędził dwa słoiczki miodu i wskoczył do tej paczki.
Misie też mają uczucia... a uwierz mi nie jest łatwo takiemu maluchowi żyć w domu gdzie jest dwójka dzieci+ pies.
Jedyne co mi po nim zostało to bajka, którą tak bardzo uwielbiał. Zostawił ją włączoną na moim laptopie i zniknął...

Sort:  

Tiaaa... Ty mi tu oczu nie zamydlisz...
Choć Teddy wyczul w tym interes 😜😂 Dziś postanowił wystąpić o alimenty na Pinkyego. Tak więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;)

... niedługo skontaktuje się z Tobą adwokat Teddyego

Tylko przypomnij Teddyemu, że nie ma mojego adresu, bo adres do paczki podałam do mojego największego wroga. Powodzenia!

To całkiem dobrze się składa 👿 Twój największy wróg... zostanie najlepszym przyjacielem Teddyiego 😜

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57859.61
ETH 2966.06
USDT 1.00
SBD 3.67