You are viewing a single comment's thread from:

RE: SPREAD THE METAL!!!

in #spreadthemetal6 years ago

Great initiative... also... als je een plekje witness stemmen over hebt...de witness waar ik bijhoor, de blockbrothers kan nog wel wat witness stemmen gebruiken ;)....en voor wat hoort wat dusse... ;)

Sort:  

Begrijp je verzoek. Maar waar ik eerlijk gezegd een beetje moeite mee heb is dat jij de enige van de in totaal 4 brothers bent die zich in wat ruimere mate met Nederlandstalige steemers engaged.
En dat, laat ik er geen doekjes om winden, broeder exyle, met een aanzienlijk hoog steempowergehalte, 16748 volgers en zelf maar 63 (veelal eveneens veel steempower hebbende) personen volgt en zich in z'n eigen kringetje begeeft. (Z'n goed recht overigens hoor, laat daar geen misverstand over bestaan). Maar dat is voor mij wel een reden om jullie hokje vooralsnog niet "rood te kleuren".

Ik heb geen invloed op persoonlijke accounts. Er zijn naast onze witness weinig andere witnesses die uberhaubt engagen en al helemaal niet met de NL community.
Ik hoop dat wij je op enig moment als witness kunnen bewijzen dat wij waarde toevoegen aan de Steem blockchain en zijn gebruikers.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63892.45
ETH 3117.72
USDT 1.00
SBD 3.87