Sort:  

就是因为太简单,没有人愿意尝试。就是因为太不可思议,没有人愿意相信。粤语话,边有咁大只夹乸随街跳?我敢讲,就算係见到咗都係大家一起望住佢跳住过,当冇事发生😂

Posted using Partiko Android

要個市風平浪靜先可以做2邊trade,再加上交易量唔太夠既情況🤔

Posted using Partiko iOS

佬佬,你知唔知点解你会讲哩番说话?因为你衡量紧喞係法币。你睇到大风浪係因为币价飙升高于法币或币价贬值低于法币。

但系,如果你将法币价值抛开,净係睇 Steem 兑换 SBD ,贬值关我鬼事丫?你贬边样我揸边样,你吹咩? 😂 对于我黎讲,冇风浪咪挂单等收囖。有本事咪突围丫笨🤣

我由旧年三月几一直炸 SBD 炸到九月。唔係我拣喞。係 SBD 价值一直低语于Steem 所以我挂啲单全部中晒,银包一直缩水,揸住成堆冇价值喞 SBD。到咗九月你咪话点解我突然间发福碌脚粗咗咁多喞?因为SBD 升值,啲挂係度等卖喞又出晒货买晒 Steem 😂 老实讲,我已经好几个礼拜冇睇过 Steem 对法币喞汇率喇。睇黎做乜,又唔係攞钱🙂

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57329.79
ETH 2914.99
USDT 1.00
SBD 3.67