You are viewing a single comment's thread from:

RE: Celebrating 10K SP milestone with 100 sbi GIVEAWAY!!!

in #steem5 years ago

Πολλά - πολλά συγχαρητήρια φίλε μου !!!! Εύχομαι να κατακτάς πάντα τους στόχους σου γρήγορα και αποφασιστικά...!!! Όσο για τον διαγωνισμό, θα με κάνεις να αγοράσω πιο σύντομα ( και ίσως πιο ακριβά...)...χαχαχα !

Sort:  

Ευχαριστω φιλε μου. Περιμενω να δω την αγορα σου:)

Τελικά, μου "κόστισαν" λίγο παραπάνω όπως είχα πει...!!! Σε ευχαριστώ πάντως που με "τράβηξες" και μου έδωσες ιδέα να παρουσιάσω τον "δικό" μου τρόπο με ένα post....
https://steemit.com/powerup/@mr-phoenix/hello-my-steemian-friends-buying-and-transferring-cryptos-by-mr-phoenix

☺️ Μπραβο Θοδωρη!

Να πω την αληθεια ενα δυο η τρια σεντς πανω η κατω δεν κανουν μεγαλη διαφορα στο επιπεδο μας. Οταν μιλαμε για πολλες χιλιαδες steem τοτε ναι.
Καλωσηρθες στην ομαδα. Τωρα ειστε 4!!!

Ευχαριστώ φίλε μου ! Να είσαι καλά και εύχομαι πάντα επιτυχίες σε ότι κανείς...και αν κρίνω από τα post σου εδώ, αγγίζεις την τελειότητα...!!!
Υ.Γ. το όνομα μου είναι Γιώργος...

😱 Τοσο καιρο για μενα εισαι Θοδωρης...χιλια συγγνωμη. Σ´ευχαριστω για τα καλα σου λογια λοιπον Γιωργαρε!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 58254.01
ETH 2971.20
USDT 1.00
SBD 3.89