You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Sandwich Contest Week #79 Chilli&Cheddar bread sandwich with local goodies. Kanapka z chlebem Chilli&Cheddar z lokalnymi łakociami. [EN/PL]

Sporo czasu mieszkałem w Lincolnshire i jak dla mnie te kiełbaski są nie jadalne. Zawsze psuły mi to typowe angielskie śniadanie w knajpkach.
A tak btw. to widzę, że popełniłeś błąd, który mi też często wpada. W polskim tytule masz "C" zamiast "K" chodzi o słowo "localnymi". Też często jak angielski odpowiednik brzmi podobnie i ma "c" a nie "k" to właśnie "c" wstawiam.

Sort:  

Dzięki, poprawiłem.

Te były dość łagodne, więc niczego nie psuły :)

Mi już nawet nie chodzi o ich smak tylko wygląd i konsystencje. Jakieś takie dziwne dla mnie były. Za tu uwielbialem kanapkę z McDonalda, która miała kotleta ala te kiełbaski.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63423.51
ETH 3252.70
USDT 1.00
SBD 3.91