You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nutuk (Söylev) ve Tarihi

in #steemix5 years ago (edited)

Gerçekten genç yaşlı herkesin bir değil bir kaç defa mutlaka okuması gereken bir kitap. Tüm o zorluklara göğüs germeler, yaşanmışlıklar, fedakarlıklar ki gerçekten okurken çok duygulanıp bir yandan da çok gurur duydum. İyi ki dedim bize o yol göstermiş. Canım Ata'm benim. Okuyunca kimlerle ve nelerle uğraşmış az çok anlayabiliyorsunuz. Gerçekten kolay bir iş değil. Zekasına bir kez daha hayran kaldım okurken. Onun gibi zeki, naif, ileri görüşlü bir insanı kaybetmemiz çok büyük bir acı. Onun gibisi kolay kolay gelmeyecek olması da acı bir durum. Yattığın yerler nur olsun Ata'm!

Sort:  

Fazlasıyla katılıyorum size ... Günümüzde gerçekten Nutuk ve en fazla ünvanı hakkıyla alan tek lider olan Mareşal Gazi Mustafa Kemal Atatatürk'ü öğrenmek adına hem kendisinin yazdığı hem de anlatılan kitapları okumak gerekiyor...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63524.02
ETH 3069.67
USDT 1.00
SBD 3.84