You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🌫 STUDIO WORK // Long lost world // NEW SONG MIXED 🌫

in #studio6 years ago

dojam je nostalgičan, nostalgija za nečim što se nije još dogodilo ili.. se ipak je dogodilo. I što je to zapravo vrijeme i kako ono teče i znamo li za taj sutra i hoćemo li doći do tamo i zašto već nismo nego smo tu. Lijepa pjesma, zanimljiv tekst. U nekim trenutcima klavir je pregrub i čini mi se da se negdje teže razabire što glas govori (il to ja imam loše slušalice?)

Sort:  

U pravu si oko svega..je, jako je velika dinamika između dijelova, rokala je pijanistica po klaviru i ja se nisam baš dobro pripremio za to pri usnimavanju... Vokal je jako uronjen u mjuzu, a kako je zgužvano sve, najvjerojatnije je malo nerazuman..
Jbg na greškama se uči.. valjda nije baš toliko unakazilo ideju :/

Ma ne, nije unakazilo ideju.! Ne brini za to. Samo sam pokušala skužit što je to što si ti tu radio i kako ti mogu pomoći da poboljšaš drugi puta. Pa jedino je rast bitan. Od tapšanja po glavi možemo se samo uronit u pijesak i umrijeti. Uvijek ima nešto novo što možemo naučiti. Bar ja tako gledam. Super mi je to što radiš, samo nastavi, baš sam ponosna kako si se sav predao muzici.

:)
super si skužila

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 67414.73
ETH 3501.70
USDT 1.00
SBD 3.18