You are viewing a single comment's thread from:

RE: Antibiotici kao bombonice... Pa da, samo u Srbiji.

in #teamsrbija6 years ago

@micika987, iskreno ovo je toliko ogromna tema..Decu kljukaju samo da skinu sa dnevnog reda..a onda recimo zenu iz bolnice otpuste iz bolnice posle pobacaja, ne daju joj antibiotike i ona zaradi 100% sterilitet da ne moze ikad da ima decu..
Ydravstvo nam je takvo da bolje da se vratimo babama vracarama i shamanima, pre ce nas izleciti..

Sort:  

U pravu si... Treba iz korena menjati neke stvari. Ali teško se korena dokopati.
Mene opasno nervira kad mi neko kaže PA NISI TI DOKTOR. Pa brale, nisam doktor, al' nisam ni glupa. Posle troje dece, nešto i naučim.

Sa troje dece iz sebe @micika987 u Srbiji ti si dr mr primarijus za sve njih, na zalost...Kad god imam neki zdravstveni problem prvo zovem moju kumu koja ima dvoje dece da mi da dijagnozu, bez sale..prosla zena sve..

Tako mene moja kuma zove kad se vrati od lekara sa detetom. 🤣
Ja mislim da je veliki problem nezainteresovanost. Ne mogu da razumem da ljudi završe za pedijatra, da imaju želju da završe (ipak je to stvarno teško) i onda se ovako ponašaju. Da l' se zapitaju zašto suopšte upisivali...

Bojim se da se ne pitaju @micika987 ...Retki su oni koji danas upisuju medicinu iz nekih humanih razloga...novac presudan posebno u ovom nasem Apsurdistanu.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66278.74
ETH 3072.53
USDT 1.00
SBD 3.68