Antibiotici kao bombonice... Pa da, samo u Srbiji.

in #teamsrbija6 years ago (edited)

Podaci_o_rezistenciji_na_antibiotike_su_alarmantni.jpg
Izvor

Neverovatno je da svako može sada da nam leči decu. Ne sumnjam ja da su završili škole i da ne mogu bez znanja istu da završe, ali dokle će više viruse da leče antibioticima.
U nedelju mi je najmlađa ćerkica treći dan imala visoku temperaturu, pa reko' hajde da je odvedemo kod lekara, da ne razmišljam. U čekaonici dva dečaka, čekaju školskog lekara i apsolutno nikog kod pedijatra. Rekoh dobro, nije naša izabrana doktorka, ali barem nećemo čekati, jer se pauza završila, a i jedini smo. Hm, da...
Neverovatno je koliko su nezainteresovani. Sestre su odmah posle pauze našle karton, a doktorka je došla tek pola sata kasnije, jer je verovatno meditirala uz kafu i neku seriju. Na drugi poziv sestre samo je viknula EVO i nevoljno izašla iz njihove sobice za relaksaciju.
Čitav pregled je trajao minut i kada je ustanovila da mi dete ima jedva crvenkasto grlo, već je počela sa kucanjem recepta za Ospamox (antibiotik), jer niko više ne prepisuje recimo Amoksicilin, Sinacilin, iako je to isto... Šta ti je farmacija (mafija)...
Jedva sam je nekako zaustavila u prepisivanju leka (navikla se više na takve "doktore"), pa sam je fino zamolila za uput, da uradimo analize krvi, pa da vidimo treba li antibiotik, jer mi za crvenkasto grlo ne dajemo detetu antibiotik. Ali uput se piše ručno, a serija na tv-u teče...
I da, u pitanju je bio virus, ali lakše je kad je potvrđeno. Suprug je odneo rezultate, čisto radi konsultacije, gde je doktorka potvrdila da je virusna infekcija, ali je ipak dala recept, kad ga je već ispisala, pa nek' bude za svaki slučaj.
Cilj moje priče je da ljudi moraju sa shvate da se pre svakog ispijanja antibiotika radi analiza krvi, jer VIRUS SE NE LEČI ANTIBIOTICIMA i da decu ne treba KLJUKATI lekovima čim počnu da kijaju. Isto važi i za nas, starije, antibiotici ne pomažu da virus brže prodje.
Još nešto, uvek tražite da vam daju uput za analize, bez sramote, jer vaše zdravlje je u pitanju!

Hvala na čitanju i pozdrav od mene! 😉

Sort:  

Nema ništa od tog lječenja sa autopilotom, stvarno je potrebno truda npronaći šta je uzroko ali se uvijek isplati.

Oštro Mico!:) Sirupići ko sokići. Sa druge strane problem je i što je za vađenje krvi deci u našoj bolnici zadužena samo jedna osoba (makar ja uvek vidim samo jednu, ma kolika gužva bila), a ipak nismo mali grad. Mada, generalno, kao narod, nemamo zdravstvenu kulturu i svest o štetnosti antibiotika, pa tako i pored zabrane možeš opušteno da kupiš antibiotik u apoteci i sam se lečiš. A i volimo lekiće, naročito one sa trouglićima, pilule za lilule, koji se takođe koriste masovno i bez kontrole, čak i neki mladi ljudi. Popije lekić jer se iznervirao (?!) Ali ovde se već udaljavam od teme, malo me je ponela priča :)

Mislis @ladysnowhite Srbija na bensedinima :) Dok god ih ima na izvolte sve je ok :(
Sedirani smo mi u svim oblicima..

Prava dijagnoza @jungwatercolor. Verovatno su zato dostupni, da ih nema možda bi izbila neka revolucija :) Ali, šalu na stranu, u dobokoj smo narkozi, zatrovani kojekakvim glupostima :/

Hahaha, u pravu si @ladysnowhite, uvek se pitam kako smo onako bili buntovni devedesetih, i sad mi jasno, nije bilo lilula toliko i bili smo gladni i besni :)
Sad nam sareno pred ocima a spavamo komirani i sedirani.

Hahaha, tačno tako @jungwatercolor. Sada kljukneš tableticu ili pustiš neku rijaliti bljuvotinu da ti proširi praznine u mozgu i miiiliiina :D Izvini @micika987, razvukli smo ti temu :)

Ipak što se tiče bensendina i sličnih supstanci, Amerika je vodeća. 😁

ja sam prvo na to pomislio kad sam video pricu o lekovima. jezivo je koliko se piju lekovi za smirenje, a i ostali.

Još sam mlada za tu vrstu lekova! 🤣

cini mi se da trenutno ti lekovi nemaju predrasude prema godinama :D

Hahaha... Imaš pravo. Koliko je smešno, toliko je žalosno.

I to isto. Kod nas ljudi ne shvataju koliko to nije zdravo. Ili cak shvataju, ali vole tako.
Isto tako mi je neverovatno da uvek ubacuju nekog novog proizvođača, jer sve zavisi koj promoter/farmaceut da lepši poklon, ako njegov lek pogura. Pa nam onda deca sluze kao zamorčići. Al' se sad ja udaljavam od teme. 😉
I još jedno, Lemodom bockaju kao blesavi. Lakše im... Da ih ne grize savest valjda, ako je imaju uopšte. Naravno pojedinci. Imamo mi i divne lekare.

@micika987, iskreno ovo je toliko ogromna tema..Decu kljukaju samo da skinu sa dnevnog reda..a onda recimo zenu iz bolnice otpuste iz bolnice posle pobacaja, ne daju joj antibiotike i ona zaradi 100% sterilitet da ne moze ikad da ima decu..
Ydravstvo nam je takvo da bolje da se vratimo babama vracarama i shamanima, pre ce nas izleciti..

U pravu si... Treba iz korena menjati neke stvari. Ali teško se korena dokopati.
Mene opasno nervira kad mi neko kaže PA NISI TI DOKTOR. Pa brale, nisam doktor, al' nisam ni glupa. Posle troje dece, nešto i naučim.

Sa troje dece iz sebe @micika987 u Srbiji ti si dr mr primarijus za sve njih, na zalost...Kad god imam neki zdravstveni problem prvo zovem moju kumu koja ima dvoje dece da mi da dijagnozu, bez sale..prosla zena sve..

Tako mene moja kuma zove kad se vrati od lekara sa detetom. 🤣
Ja mislim da je veliki problem nezainteresovanost. Ne mogu da razumem da ljudi završe za pedijatra, da imaju želju da završe (ipak je to stvarno teško) i onda se ovako ponašaju. Da l' se zapitaju zašto suopšte upisivali...

Bojim se da se ne pitaju @micika987 ...Retki su oni koji danas upisuju medicinu iz nekih humanih razloga...novac presudan posebno u ovom nasem Apsurdistanu.

Virusna i bakterijska upala se razlikuju, ali treba da je liječnik kompetentan. Mi imamo staru doktroricu s puno isklustva, bez problema vidi razliku, a bris grla ga potvrđuje.
Trpanje antibioticima samo odmaže.

Naša izabrana doktorka je vrh. Stvarno se ne lati antibiotika tako lako, baš kad se mora. Ali od deset njih, tri su takve... Nisu u većini. Mada, meni nikad nije problem da kažem bilo šta, kada zakačimo tu većinu, tako da retko kada pijemo antibiotike. To mi i jeste bio cilj priče. Ljudi treba da imaju neko osnovno obrazovanje u tom polju, zbog sebe samih.

Živimo na antibioticima, jedemo meso koje ih je puno pa što ih onda ne bi dobijali i kao bombonice.

Da, ima i toga. Al' to je tek široka tema.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61473.25
ETH 2969.27
USDT 1.00
SBD 3.48