You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tomík na cestách- part 3: Turkey

in #tomiknacestach6 years ago

Top top top :D jak si pisal, ze piju horky caj, tak som na par sekund zamrzol a nechapal :D ved sme sa este pod minulym postom bavili ked si pisal, ze ho hrozne cukria :D az ptm som si uvedomil, ze horky znamena horuci :D

Pokemony na Tinderu :DD

Hrozne sa mi inak paci ta foto s tymi balonmi. Teda vsetky su top, ale ta s tymi balonmi ma fakt oslovila..aj ked mozno.ma vlastne oslovila Esma :D

Sort:  

Ten čaj= šílenost... oni to mají už skoro dopité a já bych to ještě ani nevzal do ruky 😂 a když už se to dá pít, tak mi to berou z rukou, že mi nalijou nový, jelikož je už údajně studený 😀 takže tak :) jo ty balony byly fotogenický no a Esma je fajn slečna
:-))))

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 65143.22
ETH 3203.33
USDT 1.00
SBD 3.88