You are viewing a single comment's thread from:

RE: Çok soru var

in #tr6 years ago

Hep bir taraf olma duygusu insanları kazanmanın egosuna itti, kimse diyemedi iyi olan kazansın. Hep ben kazanayım düşüncesiyle ne yaparsak mübah, nasıl yapılırsa yapılsın sonuçta zafer varsa sıkıntı yok. O yüzden kaybetmeyi kabullenmenin Erdeminin farkına ancak eğitim ile varılabilir. O da şu anda ne yazık ki bizde yok...

Sort:  

Evet eğitim seviyemiz hiç iç açıcı değil. Zaten insanları bu şekilde manipüle edenler biraz vicdan mahkemesi yapsa bu zaferlerinden utanacaklar ama zafer zaferdir diyorlar. Acaba ne kadar farkındalar çok merak ediyorum.

Bu eğitim seviyesi "onların" işine geliyor olabilir mi? bu soru geliyor aklıma hiç şüphesiz.

Kim kullanıyorsa bu durumu işine geliyordur hocam. Hay Allah neyse madem böyleler dediklerini sanmam

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63732.43
ETH 3135.73
USDT 1.00
SBD 3.83