You are viewing a single comment's thread from:

RE: Netflix ve Hulu üzerinden pazarlama ve girişimciliğe kısa bir bakış

in #tr6 years ago

Hikayelerinin altında çok büyük dramatik çatışmaların olmadığı, izlerken çok kafa patlatmanızı yani çok zeki ya da çok iyi birer izleyici olmanızı gerektirmeyecek yapımlar.

Netflix için kurduğun bu cümleye saydığın Stranger Things, Sense 8 gibi diziler için katılamyıorum nedense, daha başka ne çıkarabilirlerdi altından merak ettim.

Üzerinde günlerce konuşulan ve ağır çatışmaların olduğu nadir yapımlardan değil mi bunlar :))


Onun haricinde yazı fikri verdiği girişimcilik dersini çok beğendim, ellerine sağlık.

Netflix'in de çok güzel bir belgesel arşivi oluşmaya başladı, onları da inceleyebilirsiniz. Hulu kadar zengin olmasa da sağlam belgeseller var ;)

Sort:  

Yazıda geçen dizilerin de filmlerin de hepsi çok başarılı. Ben de Stranger Things'i Sense 8'i. War Machine'i çok seviyorum ama biraz mesleki deformasyon diyelim istersen izlerken keyif alsam da hikayelerindeki dramatik yapı daha az katmanlı. Yani izliyorsanız zeki değilsiniz demek değil de o yazdığım, herkes izleyebilir ve sevebilir demek. Ben de izliyorum ben de seviyorum. Biraz iki markanın yaklaşımını göstermek için yazdığım bir şey :) Netflix genele hitap ediyor, The Handmaid's Tale ise herkese hitap etmiyor, çünkü hikayesi hem çok katmanlı hem de daha farklı çatışmalar içeriyor. Zaman bulursam şu dramatik çatışma hakkında da yazarım belki :)

Bu arada biri tukaka diğeri şahane de demiyorum, sadece yaklaşımları farklı iki markanın. Netflix de Hulu üyeliğimiz de var ikisini de izliyoruz biz ;)

O zaman çok katmanlı bir dizi önerisi bekliyorum senden :))

O tarz yapımlar, altından başka başka şeylerin çıktığı dizileri seviyorum ben ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59359.30
ETH 3007.24
USDT 1.00
SBD 3.75