You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir kovboy hikâyesi #15

in #tr6 years ago

Yaşlı ve kötü cadıdan kaçarken, 7 cücelerin çorbadan çorap çıkan evlerine düşen Pamuk Prenses'ten farksızdı. :)

10 erkek öğrenci evi

Nasıl tarfiler bunlar böyle, aman yarabbim :))


Biraz daha süslemiş ve biraz daha uzun yazmışsın. Ayrıca tavsiyene de uyarak filmi izlemeyi düşünüyordum ki tamamını okuduğumu farkettim 😅

Sort:  

çorap sahnemiz işte böyle:))

daha çok söylemek istediğim şey vardı hatta deftere yazdıklarımın birazını eklemedim konuyu dağıtmayayım diye:)


her yazımda biraz daha uzatarak haftalık tüm kelimeleri tek konuya sıkıştırıyorum galiba:))

bence filmi izleyebilirsin ben tekrar izlicem mesela:))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63156.26
ETH 3071.73
USDT 1.00
SBD 3.86