You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir Kovboy Hikâyesi #16

in #tr6 years ago

Amma uzun olmuş be ya, bakayım dedim yaklaşık 1500 kelime çıktı. Bu kadar uzun süre yazmama sebebin belli oldu. Ben her yazdığını okurum okuyorum ama daha kısa içeriklerle de doldur bence sayfanı.

Daha fazla keyif alacaksın bence, ilk zamanlarda fotoğraf falan atıyormuşsun. Onlara da el atman gerek tekrardan. Yemek falan yapıyormuşsun ilk zamanlar, onlara da el at bence :))

Daha fazla görmek isteyenler var yazdıklarını ;)

Sort:  

rekor bu yazı oldu galiba:)
teşekkürler:) uzun yazının okunmayacağını bile bile yazmak da ne bileyim biraz gıcık biri olduğumu gösteriyor aslında🙆‍♀️

fotoğrafları atıyordum ama sonra vazgeçtim sadece google haritalara yüklüyorum galiba artık:(

Yemek falan yapıyormuşsun ilk zamanlar

ordan bakınca artık yemek yapmıyor gibi görünüyorum galiba hahaha

evet ya bi yerden sonra sayfam değişti sanırım istemeden de olsa..
bunu düşüneceğim galerimdeki yemek fotolarına bakmam lazım🙆‍♀️

Başkası okusun diye yazmıyorsun sonuçta, bence hiç de gıcık bir davranış değil :))

Hahahaa güzel yakalamışsın, evet yemek yapmıyor görünüyorsun. Belki tatlı falan yapıyorsundur :D

Google sana bişey kazandırmaz oraya yüklediğin için, bence buralara yüklemeye başla artık :))

evet başkası için değil de kendim için yazdığımdan içim rahat🙆‍♀️
onu da boşladım aslında bir gün yerel rehber toplantısına gidip geri dönmeyeceğim buralara..
deli deli şeyler geliyor aklıma bazen..

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60521.50
ETH 3005.55
USDT 1.00
SBD 3.85