You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dostum değil uykular...

in #tr6 years ago

Ah nerede o eski bayramlar diye bitireceğini düşünmeye başlamıştım neredeyse. Zira ne özlüyor ne de istiyorsun, sadece şu anda yaşadığın bayramlar ne sana ne de kimseye göre değil pek. Çocuklar bile bayram sevinci yaşamıyor.

Başlık güzel gibi dursa da uykularını dost edinmek de pek iyi bir şey olmasa gerek, ne dersin :))

Bayramın mübarek olsun, nice bayramlara inşallah.

Sort:  

'ah nerede o eski bayramlar' klişesine düşmeden hislerimi anlatmaya çalıştım aslında:)
gece gece saçmalamış da olabilirim tekrar okusam iyi olacak:)

evet geri gelmeyeceğini biliyorum, sadece o anları yaşadığım için şanslı sayıyorum kendimi:)

uykuları dost edinmek meselesi de sanırım üzgünken hatırlıyorum ve en iyi dostum oluyor, uyuyunca geçecek hissi beni bi müddet idare ediyor diyelim:)

bu kez sabaha kadar direnip uyumasam da mecburen bugünü yaşayacağım iyisiyle kötüsüyle..
umarım şu birkaç gün korktuğum gibi olmaz..


teşekkür ediyorum, senin de bayramın mübarek olsun, nice bayramlara inşallah..

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62980.19
ETH 3123.74
USDT 1.00
SBD 3.87