You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevdiğim şarkılar ve hikâyeleri #6

in #tr6 years ago

Yokken atılan bu içeriği yeni okuma fırsatı buldum. Soner Arıca'nın sesini sevmesem de şarkıları güzel. Başka birileri söylese efsanelik şarkılar olurdu kesin. Böyle "Adın Soner'di" deyip unutuyoruz.

Benim de aklımda kalan şarkısı ise:


Bir tane daha var onu da kendi serimde yazacağım zaten yakında :))

Sort:  

evet şarkılarının sözleri çok güzel..
bu videoya da tıklayıp "deniz gözlüm" yazısını okuyunca içinden şarkıyı mırıldanan tek ben değilim dimi:) hâlâ hatırlamak:)

deniz gözlüm benim
senin için hazırım
eğer ölüm gerekse
ölmeye giderim


sen giderken ve yüreğime ektim seni de favorilerimden:)

Hepsini yazsaydın şarkıların :D

Benim yazacağım onlar da değil ;)

tüh belki biri tutar diye yazmıştım halbuki:))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63156.26
ETH 3071.73
USDT 1.00
SBD 3.86